Vouwkaart / BOOQI

Opdrachtbeschrijving
Twee namen, één product: vouwkaart of BOOQI. Voor een beurs in Frankrijk wilde Trapo een vouwkaart in twee talen hebben ter promotie van een nieuw product. De vouwkaart diende ook na de beurs nog bruikbaar te zijn.

Opdracht

  • Maak een ontwerp voor de vouwkaart met speciale aandacht voor het nieuwe product;
  • Schrijf de tekst;
  • Bewerk beeldmateriaal;
  • Maak de vouwkaart op in twee talen;
  • Lever drukwerkbestanden aan bij de drukker.

Vouwkaart / BOOQI
Een beurs is niet alleen een kans om een nieuw product onder de aandacht van (potentiële) klanten te brengen, maar vooral ook een kans om de onderneming zelf te presenteren. Het ontwerp voor de vouwkaart doet  beiden; de ene kant staat in het teken van het nieuwe product, de andere kant in het teken van Trapo als bedrijf.

De nieuwe stijl is – net als bij onder andere de brochure – ook hier toegepast. Het betreft kleurgebruik, de twee niet standaard lettertypes en de getekende robotjes. De rijen met beelden op de Trapo zijde zijn kenmerkend voor de nieuwe stijl en zijn ook terug te vinden in de brochure en op de website (header afbeeldingen). De vouwkaart is zowel in het Nederlands als in het Frans opgemaakt. Omdat de beurs nergens wordt genoemd, is de vouwkaart ook na de beurs nog actueel.

Trapo covers vouwkaart
Trapo covers vouwkaart
« 1 van 15 »

TERUG NAAR PORTFOLIO